Flåsarn- -

Nu är det slut..

Nu är jag helt slut... märks att man inte är van vid att jobba ;)
Nu är mina dagar på Tallåsgården slut, dock ringde karln från vikariejouren och frågade om jag ville jobba på en förskola inne i Gävle, ja tack, sa jag och hade ingen aning om vad det var för ställe som jag skulle till.

Jag vet iaf att det ligger nära Fjärran Höjder badet...så jag lär ta buss 3 dit imorgon.

Har fått tiderna 8.30-16.00, så jag lär väl åka jätte tidigt imorgonbitti om jag ska kunna hitta stället..

Känns skönt att ha jobbat hela veckan, det är ju lite pengar liksom.

Nu längtar jag efter min lilla gofis som inte kommer hem förren kl 17..



Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt=)

Kommer du känna dig väldigt stolt sen när lönen kommer också =)

2009-03-19 @ 18:01:58
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0