Flåsarn- -

Rysk plånbok..

7 imorse ringde de från Tallåsgården(där jag jobbat typ alla dagar) och frågade om jag ville jobba idag och glad blev jag för det, så jag slängde mig på 7.35 bussen och väl framme så möttes jag av leenden från barn och personal, det kändes härligt :)
Ska jobba där i morgon också, 9.15-15.30,  och Ante börjar så tidigt som 6.30 i morgon, så det blir jag som får åka med Maya till dagis.. blir ett jävla åkande, men vad gör man inte?
A girl got to do what a girl got to do liksom... först blir det 07.35 bussen till Mayas dagis, framme kl 8, lämna henne där och sedan tar jag bussen till Tallåsgården.
Ante kommer tack och lov att hämta både mig och Maya i morgon eftersom att han slutar kl 15.

Jag och Maya åt nyss lite mellanmål, juice och macka.. men det blev "bråk"... mackorna flög på golvet och juicen hamnade på väggen.. vad kul det känns.. eller inte..
Nu har hon fått en banan istället för jag ledsna big time.

Ska försöka få lite ordning på hemmet typ nu.. sen när Ante fjante har kommit hem ska jag börja med maten, blir Rysk plånbok med potatisklyftor,bea och sallad.

Rysk plånbok=Nå kött med ost i, Konsums påhitt.

Ska bli kul att se om det är gott.

Nä nu ska jag lägga på ett kol här hemma.. blir lätt så att timmarna flyger iväg..

Kommentarer
Postat av: Ida

kul att du får jobba så mycket =) =)

Jag har ant fått sommarjobb jag å *skönt*

2009-03-26 @ 21:40:51
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0