Flåsarn- -

Svar till HATA



Den där trevliga kommentaren möttes jag av nyss när jag gick in på bloggen :)
Känns skönt att veta att inte alla älskar mig ;)

Ett svar till dig HATA kommer här;

Jo jag vet att jag är elak och kaxig och jag lovar, jag jobbar på att bli snäll och trevlig.. men när man möter folk som dig, vem du nu än är.. så kan man inte vara snäll, så jag antar att när vi träffades så störde jag mig så mycket på dig att jag var tvungen att vara elak och kaxig.
Men, om du lovar mig att bättra på stavningen hädanefter och kanske lämnar ett litet namn så man vet vem du är , så kanske jag kan bli snäll mot dig.. men jag lovar ingenting eftersom att jag är så elak.

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHA...vägen till bloggtoppen går ju ut på att va hatad typ, så då är du på god väg..

2009-03-03 @ 10:42:53
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: JOSEFINEDI -- ❤

hahah, du har lyckats. att bli hatad är underbart :'D

känns det bra?

2009-03-03 @ 11:48:40
http://josefinedi.blogg.se/
Postat av: HATA

Du ska inte tro att du e så jävla cool och häftig!

Vi har vist träfats på den där festen!

och då var du jette otrevli

2009-03-03 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0