Flåsarn- -

Underbart

Underbar natt lär jag säga, gick och lade mig efter Ballar av stål (som för övrigt är skit bra), somnade ganska snabbt.. men vaknade kl 2 av att Maya hostade, så jag gick upp, klappade henne lite på ryggen och gjorde sedan välling åt henne..
När hon druckit upp den så kunde hon somna om , så då gick jag och lade mig igen.. sen sov Maya till 8.30 i morse.
UNDERBART

Men vi är hemma idag också, känns bra att vara hemma en dag extra så att hon hinner bli lite frisk innan det är dags för dagis igen.. som det är i morgon.
I morgon blir det dagis för henne mellan kl 8.30-14.00.. kort och bra dag..

Nu lär jag gå.. Maya vill kolla på kort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0