Flåsarn- -

Antes påhitt!

Idag är det meningen att vi ska städa, både här hemma och bilen.
BILEN?!
Vad är det för jävla påhitt Ante har kommit på nu då?

Jomenvisst, det är inte bara han som ska städa bilen..nej då, han ska även dra ner mig i skiten!

Han skyller stöket i bilen på mig, att det är jag som har kastat in flera säckar med barnkläder i bakluckan och skräpat ner på golvet vid baksätet.
Själv är han ju heeeeelt oskyldig.

På tal om städning så behöver jag städa och rensa i mitt hår också.
Har enorma tovor i bakskallen och jag antar att det sitter fast en massa saker i håret, som vanligt.
Jag chockas aldrig nå mer av vad jag kan finna i mitt hår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0