Flåsarn- -

Det är inte lätt att vara mamma..



För att lugna ner Maya i morse när jag klädde på henne så lät jag henne leka lite med min telefon,tog på henne tjocktröjan och allt de andra.
Gick till dagis i godan ro, lämnade henne där och gick sedan hem.

När jag kom hem så letade jag efter min telefon, tänkte att jag behövde få tag på mamma angående lägenheten vi ska kika på idag..

Letar och letar som en tok, hittar inte telefonen...inte någonstans.

Sätter mig ner i soffan och då föll poletten ner..

Har ett svagt minne av att Maya stoppade ner telefonen i fickan på sin tröja..

Så nu är min telefon med henne på dagis, aja.. hoppas den har roligt i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0