Flåsarn- -

Det bor en fjortis i mig ändå..



Varför?

Jo för att jag älskar Paradise Hotel och blir knäpp om jag har missat bara 5 minuter av programmet.


Ikväll är det äntligen Paradise Hotel igen, dock missade jag avsnittet igår, men det får jag se på i natt i stället.
Men jag har i allafall inköpt en Dr.Pepper och lite choklad som jag kan avnjuta programmet med.
Vadå lyxigt liksom?
Skit lyxigt om ni frågar mig.

Nä nu ska jag trycka i mig kalkon/potatissallad mackan jag har framför mina ögon.. mums!




Kommentarer
Postat av: Ellen

jag sa ju att ni skulle finna varandra igen =D. Du o Ante är gjord för varandra o ja är så himla glad att ni gör framsteg =D.. tänker på dej varje dag

2009-12-01 @ 07:11:37
http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Sågen

ja som ja sagt då? :P jo att du är en fjortis så har jag rätt nu? :D

2009-12-01 @ 22:25:35
http://fredrik.sågström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0