Flåsarn- -

Dom tomma stegen..

Ska försöka mig på att börja blogga lite igen, men först och främst ska jag förklara hur läget har varit de senaste dagarna.

Det har varit kaos.
Andreas och jag gjorde valet att lämna varandra, alla tjafs och bråk blev för påfrestande för vårat förhållande+ att en del saker som hände under helgen spelade en stor roll.
Vi har dock kommit väldigt bra överens angående detta men det är ÄNDÅ förbannat jobbigt.

Vi har pratat mycket fram och tillbaka dessa dagar om hur vi egentligen ska göra.Men våra ringar ligger på en varsin hylla och vilar för tillfället.
Åker dom på igen?
Det vet jag inte.

Igår bad jag om att få vara ensam i några dagar och nätter för att få en chans att känna saknad.
Det tog hårt på Ante, men han accepterade det jag sa så gott han kunde.

Vi har levt med varandra i 4 år och varit med om mycket tillsammans.Vi flyttade ihop efter att vi hade varit tillsammans i 1½ månad så självklart så behövs det en liten paus nu.
Mest jag som vill ha denna paus dock.

Vi har försökt att sköta allting på ett snyggt sätt för Mayas skull, vi har inte bråkat framför henne eller något sådant. Alla allvarliga samtal har vi tagit när hon har somnat för natten.

Nu så ska jag få vara ensam fram tills på Måndag om jag får som jag vill och i morgon så ska Maya sova med Ante hemma hos hans mamma så att jag kan få göra vad sjutton jag vill.
Vad jag ska göra det vet jag inte, men något blir det i allafall.

Så där. Nu vet ni läget.
Kanske lite för privat att skriva ut i en blogg egentligen, men bloggen är som sagt som en dagbok för mig.
Mina tankar och känslor vill komma ut, så varför inte skriva här liksom?

TACK ALLA NÄRA OCH KÄRA FÖR ERAT STÖD DESSA DAGAR SOM JAG HAR VARIT FÖRKROSSAD.

Och Andreas, om du läser detta så vill jag att du ska veta att du betyder så enormt mycket för mig och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta vad som än händer efter detta.
Det sista jag vill är att såra dig eller få dig att må dåligt, men i denna situation så är det omöjligt att undvika det.

För att citera en underbar låt av Lars Winnerbäck:

"Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0