Flåsarn- -

En liten berättelse i bilder..

Ante ringde när han hade slutat jobba och bad mig gå ut på parkeringen så skulle vi köpa lite fika och sedan gå på en liten utflykt någonstans här i hålan..

Jag väntade.. och väntade...

 

 

Och när Ante och Maya äntligen kom så tog vi vårat pick&pack och gick ner mot badplatsen..

 

När vi kom fram så satte vi oss vid en bänk och åt våra smörgåsar..

Maya var söt som vanligt..

När vi hade fikat färdigt så försvann Ante..

Jag ville inte leka hans lekar så jag rökte i stället..

 

Ante antastade mig bakifrån..

 

 

Sen såg vi en valross som hade tagit sig upp på bryggorna som låg på land..

 

 

Okej, jag erkänner det var jag..

 

 

Sedan fick jag lite ont i magen?

 

 

Ante försvann igen..

Och efter det så fick vi nog och gick hem..

 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Härliga bilder!!! Kraam

2009-11-04 @ 10:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0