Flåsarn- -

Forts..mobbing..

Jag är så förbannad att det förra inlägget inte blev så bra skrivet, sorry för det.

Men fan, alla lärare borde få en riktig jävla uppsträckning!
Rada upp dom allihopa längs en vägg, påpeka alla deras fel och brister tills dom knäcks psykiskt.

Man skulle ta och låsa in dom i ett rum, tvinga dom att vara vaken i flera dygn (mest effektiva tortyrmetoden).

Alla ungar skulle få sig en rejäl lektion i hur mobbing påverkar en människa, vare sig det är en pojke eller flicka.
Och alla föräldrar som har barn som mobbar skulle jag göra hembesök hos med statistik om hur jävla illa mobbing är!


Jag lär ju faktiskt vara vuxen nog att erkänna att jag också har mobbat, jag tog folk innan dom tog mig så att säga.
Jag mobbade folk ända upp i högstadiet.
Faaan i helvete vad pissig jag kände mig när jag såg hur sårad de blev.
När jag slutade 9:An så tog jag mod till mig och ringde till de jag hade gjort illa och bad om ursäkt.
Jag förstod att dom inte skulle förlåta mig, men nu en massa år senare så kan vi faktiskt heja på varandra.


Skolan är som en djungel, endast de starkaste överlever. Sorgligt nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0