Flåsarn- -

Jag är en elak person..


Var på fest för några helger sedan hos några vänner, hade skit trevligt.
Jag och tjejen där + hennes kompis gick ut och rökte på balkongen och snacka lite om allt.

Jag pratade om att jag aldrig har kommit så speciellt bra överens med tjejer överhuvudtaget, att tjejer ofta tror att jag är elak och våldsam, men att jag aldrig har förstått varför.

Fick då höra att jag ser lite arg och farlig ut.. hmm.. haha.. jaha, vad säger man då liksom?

 

Nåja, nu vet jag iallafall vad som är fel. Jag ser arg ut.

Alltså, hade det varit för några årsedan (innan jag fick barn) så hade kanske det arga och våldsamma stämt rätt bra, men jag är inte sån längre.

 

För en massa årsedan så dejtade min farbror en tjej, han tog hem henne till farmor och hon frågade då tjejen om hon visste vem jag var;

Farmor: Vet du vem mitt barnbarn Lina är? Lina Forslund..

Tjejen: Jaa, det är väl hon som slåss så mycket?

Hur sjutton ska man få bort den där stämpeln?!

Nog för att jag har ett sjuhelvetes humör när det väl gäller och har en näve av stål efter några öl och någon bråkar.. men jag är inte en sådan människa längre.
Jag vänder ofta bara ryggen till och går i från ett eventuellt bråk, dock finns det undantag då jag mer än gärna står kvar och tjafsar... men nävarna var det längesedan jag tog till av olika skäl..
(Inte så kul att bli utburen från krogen av polisen, då var jag 15-16 år..)

Vad har ni för syn på mig?
Elak? Idiot? Trevlig?

Berätta gärna, även ni som inte känner mig!

Kommentarer
Postat av: Sågen

haha du? elak? :P sen när då? :P har aldrig sett den sidan iaf hehe ja tycker du är trevlig :P

2009-11-18 @ 14:01:09
http://fredrik.sågström
Postat av: Sara

Haha första gången jag träffade dig hemma hos Forslunds tyckte jag att du såg lite farlig ut men du va jävligt rolig ;)

2009-11-18 @ 14:39:48
http://saraawiklund.blogg.se/
Postat av: Sågen

sv: okej du kanske är LITE galen då ?? ;D

2009-11-18 @ 18:03:19
http://fredrik.sågström
Postat av: Ingela

Snäll som ett lamm ;) Men inte för brääkig utan säger va du tycket! Och de är ju för väl!!! Hur ska du annars få ordning på Ante;) Kraam

2009-11-18 @ 21:47:38
Postat av: Tess ♡

Du verkar vara en trevlig typ du Lina! Fast jag inte känner dig, men de jag sett av dig på senaste tiden så =)

2009-11-18 @ 22:54:28
http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Katrin

jag den uppfattningen att du är en trevlig och glad människa med lagomt mycket attityd... man måste ju ha den för att överleva i dagens samhälle =)

2009-11-19 @ 18:14:24
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0