Flåsarn- -

Jävla Pippi Långstrump!


Min dotter älskar Pippi Långstrump.

Vart hon än går så tar hon med sig sin Pippi docka och sin Herr-Nilsson..
Så fort hon är hemma så ska hon se Pippi film.

När Maya fyllde 2 år så fick hon Pippi boxen med alla avsnitt.. hon kollade igenom alla avsnitt på 1½ dag ca.
För någon vecka sedan så fastnade hon för boxen med 2 Pippi filmer i på Media Markt, såklart köpte Ante den.
Så nu har hon alla Pippi filmer som har gjorts typ.

Det är Pippi från att hon vaknar tills att hon somnar.

-Piiiiippiiiiiiiii, Tonny, Tannika!!

Det hör vi dagligen här hemma.
Börjar bli ganska så tröttsamt.

Att ständigt höra henne sjunga "Här kommer Pippi Långstrump" gör så att öronen är på väg att ruttna..
Det har till och med gått så långt att ungen mer och mer sjunger "Här kommer Maya Forslund"...


Pippi borde barnförbjudas.
Pippi är beroendeframkallande.
Tråkigt men sant.


Just nu lever jag med 2 Pippi dårar...jupp, Ante älskar också Pippi.


Sätt 18-års gräns på ALLA Pippi filmer!

Eller ännu bättre, BOJKOTTA PIPPI TOTALT!

Kommentarer
Postat av: ida

åh, jag vill också ha alla pippiavsnitt/FILMER



"Här kommer....."

2009-11-19 @ 13:51:22
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha, tror inte maya (eller andreas) kommer

släppa sina pippiboxar NÅGONSIN! moahhahaa

2009-11-19 @ 15:25:14
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, jag tycker du ska vara glad att hon har fastnat för ett bra barnprogram iallafall. Det kunde ha vart mycket värre :)

2009-11-19 @ 18:09:16
Postat av: jesa

här hemma är det bara CARS filmen som gäller =)

2009-11-19 @ 18:10:09
http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Annso

Ja vad säger man, här är det Teletubbies å Nicke Nyfiken som gäller :)

2009-11-19 @ 22:46:10
Postat av: Ingela

Sådan far sådan dotter ;)

2009-11-20 @ 08:33:22
Postat av: Ann

Vilken underbar blogg du har. Jag sitter ensam och skrattar när jag läser den. Kan inte bli en bättre start på dagen. Du är fantastisk på att skriva!



En stor Kraam till dej!

2009-11-20 @ 14:01:57
Postat av: anne

+hahahah... jag älskar piipi!! och detgör mina ban med... Pippi ÄGER!!! vi har alla filmerna me :)

2009-11-22 @ 13:49:30
http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: Linda Wenngren

Ja jag håller med diiig !!!! Min ENgla har kollat på pippi sen hon var 1 år gammal och är nu i dag 3,5 år . är så fruktansvärt jäävla less på den här pippi så det finns inte !! Dom borde förbjuda den totalt !!

pippi 24 timmar om dygnet i 2,5 år efter de blir man lagomt less ..

2009-11-29 @ 03:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0