Flåsarn- -

Sorry for bursting your bubble..


I går så blev det lite festligheter, skoj som fan.

Men mötte en person på natten som först var trevlig, väldigt trevlig.
Vi snackade om det mesta och h*n visade förståelse.

När jag sedan skulle gå, så blev personen helt förändrad...

Personen trodde att vi hade något tillsammans, började snacka om hur förvirrad hon/han var och ville veta vart vi stod i vårat förhållande.

SAY WHAT?!

Det finns INGET förhållande!
Det enda förhållande jag har är med Andreas.Ingen annan.

Jag gjorde inte något i går för att den personen skulle tro att jag var intresserad... men men, folk ser vad dom vill se.

Till råga på allt så bor personen här i Forsbacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0