Flåsarn- -

Till min älskade lillasyster..



Kikade runt lite på blocket nyss och fann en annons som skulle passa min syster som är 11 år;


 

Nu fattar ni läsare typ ingenting va?

Varför skulle en 11åring vara intresserad av det där?

Jo, om ni läser HÄR så ska ni få se.

Och för säkerhetskull så lägger jag in en bild här på vad inlägget ni MÅSTE klicka på handlar om:

Ingen fara på taket, den är stendöd, sedan typ 70 år tillbaka.

(men vad är det som hänger ut vid sidan av ena benet? är det snoppen?)


Kommentarer
Postat av: Sågen

HAHA va ska man göra? skratta? eller skratta mera??? :D mohaha

2009-11-20 @ 00:22:06
http://fredrik.sågström
Postat av: Catarina

skrattat så jag gråååter. Hoppas att hon ALDRIG ser den annonsen!! Det räcker alldeles tillräckligt med EN tycker jag. Och det hade räckt redan innan den.....

2009-11-20 @ 07:01:29
Postat av: anna

fy fan vilken klockren unge!!! jag vill oxå ha en unge som går o köper sig en död räv!! hahaha

2009-11-20 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0