Flåsarn- -

2 år och bjuden på öl av pappa..


Middagen blev sen i kväll, kl 19 stod den färdig på bordet. Maya vägrade äta, men lingonsylten gick ner.
Hon grinade och skrek och fick tillslut hoppa ner och kika på Pippi.
När Ante hade ätit färdigt och jag stod i badrummet för att göra ren min piercing så hör jag från vardagsrummet;

Maya: Papppppaaa möööööjk!
Andreas: Nej, du får inge mjölk!
Maya: paaaaaaappaaaaappaaaaa möjk!!!
Andreas: Nu får du sluta dricka så mycket mjölk! Du kan få en öl i stället!

Jo hon fick mjölk.

Jag skrattade för mig själv när jag hörde hur less Andreas lät på rösten när han sa det där..
Men faktum är att Maya kan leva på enbart mjölk och nej, det blir inte så billigt i längden.




Självklart skulle Ante aldrig ge Maya öl, han var bara lite trött på hennes tjat efter mjölk...

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahaha

2009-10-26 @ 09:08:08
http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0