Flåsarn- -

Aj som fan!

Det gick super bra att sova i natt faktiskt, vaknade inte av smärta en endaste gång.
Men, min kropp bevisade tydligt idag att piercingsmärtan från i går inte var tillräckligt smärtsamt..

För....

Idag när jag jobbade så gick jag på toa(intressant), när jag sedan skulle tvätta händerna så använde jag först vanlig tvål och sedan så sträckte jag nävarna mot alcogelen som stod på handfatet...
Jag tröck på pumpen, siktade ner i handen och vad händer?
ALL JÄVLA ALCOGEL FLÖG UPP RAKT IN I MITT HÖGRA ÖGA!

DET gott folk, DET VAR SMÄRTA!
Det brann, det sved och det stack.
Med panik i kroppen och gråt i halsen så snabbade jag mig att skölja med ljummet vatten.

Nu sitter jag är ca 10 timmar efteråt och har så fruktansvärt ont och synen på högra ögat är nedsatt..
Är det inte bättre i morgon så blir det väl en tripp till hälsocentralen..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jotack Lina, det gööööör jävligt ont ja, att få alcrogel i ögat, been there, done that, got the t-shirt

Fick kontakta våran sjuksköterska på avd. så hon var snäll nog att komma med viscosin (ögondroppar) fick oxå konstigt seende på höger öga, liksomen hinna, höll i sig ett par dagar sen släppte det. För säkerthetsskull så släng in en anmälan om du skulle få bry med ögat längre fram, i livet :)

2009-10-21 @ 21:37:30
http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0