Flåsarn- -

Bildbomb från födelsedag och kalas..



Har ju lovat er bilder från Mayas 2 årsdag och kalas men har totalt glömt bort det, men fick nyss en kommentar där bilderna efterfrågades.
Så nu bjuder jag på några :)

9/10-2009
(Presentöppning på morgonen)





2 åringen på väg till dagis :)


Kalasdags, här är Mayas morfar :)


Mayas farfar + fru, Andreas och barnen :)


Mayas mormor med sin karl Janne :)



Kalas 10/10-09







Jag, Morgan och hans son Liam..


Maya och Liam fikar :)


Andreas släkt..


Ante visade upp sina GH "skills" iklädd en ful keps..


Mayas faster Emilia, Andreas och deras mormor Ulla..


Maya ville också spela..


Min fina familj ;)

Kommentarer
Postat av: anne

Äntligen!! Va kul... shit va jag blev sugen på godsaker nu.. såg jätte gott ut juh!! DAMN!!!

2009-10-19 @ 18:11:27
http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0