Flåsarn- -

Bubel babel


Var och handlade lite i dag på Köpis med lillasyster Isabell, Maya,Ante och svärmor..

Köpte smink för 300kr och en tröja för 249kr och en BH för 169kr, så där blev min ekonomi lite tightare.

Svärmor köpte en tröja åt Ante och vinterjacka + täckjackbyxor åt Maya, hon hade också lovat mig en tunika, men jag kunde inte hitta någon fin så i stället gav hon mig 300kr som jag ska få handla en tunika för när jag åker in till stan i morgon.Tack :)

För övrigt så är allt bra med mig, tackar som frågar.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack för en trevlig dag!Kul att du hittade en tunika i Gävle;)

2009-11-04 @ 10:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0