Flåsarn- -

Dösnack så här på kvällskvisten..



Näsan gör inte så där överdrivet ont längre, bara om jag råkar komma åt ringen.


Fan vad jag känner mig som en vekling så här i efterhand, jag ångrar big time att jag inte gjorde den där jävla piercingen i läppen också när jag ändå höll på.
Äh, har all tid i världen på mig egentligen, så det blir väl i läppen när lönen kommer skulle jag tro :)

Klockan är rätt så mycket nu, mitt huvud gör ont, måste vara efter den massiva blodförlusten? nej då, men ont har jag i allafall + att jag är hungrig som en gris.

I morgon ska jag jobba, 7.30-17, men har jag otur så lär jag vara kvar till 17.30, det betyder alltså 10 timmars arbete, dock bara 9,5 timmar betalt.
Pengar är alltid bra, men snälla liksom.. 10 timmar? på ett nytt dagis också till råga på allt.
Känner inte personalen eller barnen, det kommer bli en lååååång dag har jag en känsla av.

Om ca 50 minuter så börjar mitt favorit program på TV, det måste jag se på, jag får typ som abstinens om jag inte får se på det innan jag ska sova.
Kan ni gissa vilket program?
Nä, inte 2½men, fast det är ju också bra förstås.
Jag snackar om How I Met Your Mother!
Så sjukt bra serie :)

Jag är lite orolig faktiskt, hur fan i helvete ska jag kunna sova i natt? oj oj oj, kommer inte bli många timmars sömn med öm näsa och vetskapen om att man måste kliva upp kl 5.
Kanske skulle satsa på att vara vaken hela natten i stället?
DUM IDÉ LINA,DUM IDÉ!

Nä nu ska jag kika runt lite på internätet... kanske att jag kilar in en sväng på bloggen igen och slänger i väg ett litet inlägg, men ha inte för stora förhoppningar om det gott folk.

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0