Flåsarn- -

Ensam mamma söker..



Jag kollade på "Ensam mamma söker" i går kväll
, ganska patetiskt program egentligen men jag kan inte låta bli att fälla några tårar varje gång jag kikar på det.

Men förstår ni vad mysigt dom måste ha haft det under inspelningen?!

*Mysiga middagar
*Picknick
*Få chansen att känna på flertalet killars rumpor
*Bli uppvaktad
*Känna sig omtyckt
Och sist men inte minst...
*Känna den där otroligt härliga känslan av att vara nykär!


Jag blir alldeles grön av avund när jag ser programmet.. va fan, jag vill också uppleva det där!
Jag vill också nypa Polis-Christian i rumpan!
Jag vill få en god drink av Miguel!

Jag vill också rulla runt i gräset i Högbo...




Kommentarer
Postat av: Ellen

hahaha du är så go Lina hehehe

2009-10-05 @ 10:07:19
http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, du får börja köra rollspel med ante då :p

2009-10-05 @ 10:38:31
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0