Flåsarn- -

För det är ingen vanlig dag..


För 2 årsedan låg jag på förlossningen och skrek som utav bara helvete av smärta!
04.35 9:e Oktober 2007 så föddes den vackraste flickan som jag någonsin hade sett :)

Idag blir hon 2 år , tänka sig vad tiden går fort, den bara springer i väg.
Nu förstår jag vad folk menar med att man ska ta vara på spädbarnstiden..

Idag fyller också hennes pappa år
, min älskade Andreas :) Han blir hela 22 år gammal!
När vi träffades så fyllde jag 19 och han var bara 18.. även där går tiden fort.
Vi har snart hållit ihop i 4 år, men det har inte varit lätt alla gånger.

Och jo, ni som inte vet.. Maya föddes på sin pappas 20 årsdag.


 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0