Flåsarn- -

Jag är en missbrukare..

 

 


Håller på och tvättar för fullt här hemma, det är ju det vi kvinnor är till för, eller hur? ;)

 

 

 

Dessvärre så missbrukar jag sköljmedel, jag går inte efter några instruktioner om hur mycket man ska ha i maskinen när man tvättar, jag bara häller, häller tills det ser ut att vara lagomt mycket.

 

Just nu så har vi Comfort sun fresh (gula flaskan i mitten) och fan i helvete vad det luktar gott! Jag skulle vilja tejpa fast en tygbit under näsan med just det sköljmedlet på så att jag alltid kan känna doften, men jag antar att det skulle se rätt dumt ut om jag gick runt så..så det är lika bra att lägga ner den drömmen.

 

Nä nu ska jag väl återgå till sysslorna här hemma så att inte Ante tror att jag har varit ute och slirat medans han har jobbat, för alla vet ju att kvinnans plats är i hemmet, framför spisen, i sängen och vid tvättmaskinen.

Och lyd!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, du är lite skum du :p



Se till så allt sköjlmedel sköljs bort så ni inte åker på eksem lr nå sånt trevligt :p



Vad luktar sköljmedlet du anänder då? (förutom att det luktar gott)

2009-10-06 @ 12:00:03
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är också sköljmedelsmissbrukare :D haha

2009-10-12 @ 16:05:22
http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0