Flåsarn- -

Mitt badrum= restaurang för grubblare?


För någon timme sedan så tog jag mig i kragen och SKURADE HELA BADRUMMET och herrejävlans vad äckligt det var!
Men resultatet blev bra så nu kan man äta en 3rätters lyxmiddag på mitt badrumsgolv :)

För övrigt har dagen varit rätt så deppig faktiskt, mycket tankar och sånt.
But thats the way it is liksom.. jag är en grubblare.

På tal om det,att jag är en grubblare alltså, när jag tänker för mig själv så kan jag i bland gå in så djupt i mina tankar att jag totalt glömmer bort omgivningen.
Jag hamnar i min egna lilla bubbla.
Det är väldigt skönt och det hjälper mig ofta att skingra tankarna.

Just nu behöver jag göra det, gå djupt in i mig själv, rensa upp bland allt skrot och försöka laga det som är trasigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0