Flåsarn- -

Nöden har ingen lag..


Vi har slut på smör här hemma, jag är sugen på en hårdmacka.. men äter inte det utan bregott.
Vill inte gå utanför dörren heller och köpa smör med tanke på hur jag ser ut idag.
"Det ser ut som att jag sålt smör och tappat pengarna" ;)

Men eftersom att jag har sådan otroligt dålig hårdag så tänkte jag att om jag vrider och pressar håret riktigt hårt kanske det kommer lite flott, lagom att fylla en liten bregottask?
Bara att slänga in i kylen sedan ju så det får stelna lite.



Hur fan ska jag lyckas borsta ut monstertovorna?!

 

Hoppas ni fattar att jag inte menade allvar med det där om smöret..

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Myyyysigt Lina! =/

2009-10-06 @ 12:42:08
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0