Flåsarn- -

Varning för en extremt känslig bloggare..




Jag är en sån där äckligt känslig person..ni vet, en sådan där person som stor bölar till typ alla filmer.
Jag är extrem kan jag erkänna.

Bara för att nämna ett exempel;
Titanic, bara jag hör eller ser introt till den filmen så börjar jag gråta och sen gråter jag igenom hela jävla filmen, hur många timmar är det? ja, över 2 timmar iaf sitter jag med rödgråtna och svällda ögon.
Inte så konstigt om jag har upplevt den filmen som överskattad, jag måste ju ha missat en hel del där mellan tårarna.

Jag gråter om jag ser på TV och någon/några återförenas.
Jag gråter om någon dör.
Jag gråter om någon överlever.
Jag gråter om någon föds.

Musik,samma sak där.
Jag älskar Eva Dahlgren.. men jag vet inte hur många gånger som jag har snyftat mig igenom låten "Blackheart", den är speciell på något sätt.Som så många andra låtar.

Jag kan gråta till alla låtar.

Jag gråter när jag är glad.
Jag gråter när jag är arg.
Jag gråter när jag skrattar.


Jag gråter TILL OCH MED när jag tittar på Idol!

Hur mycket tårar finns det i en människa egentligen?


Nä,om man skulle ta och lyssna på Blackheart och dra en liten snyftning nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0