Flåsarn- -

Dagen då farfar inte trodde sitt barnbarns ögon..



Var nyss hemma hos pappa och hälsade på, min farfar var också där,han skulle väga sig på pappas våg..
Eftersom att min farfar inte har så bra syn så fick jag hjälpa honom att avläsa vågen:

-Jahapp farfar, 76.5 står vågen på..
-Va? näe näe neeej...
-Jo det gör den, men du har ju kläder på, så vi kan väl dra av ½ kg, så då väger du 76..
-Nej nej nej, men nej..
-Jo farfar, 76 kg.
-Jag litar inte på den här vågen!

Sen så försökte min pappa få farfar på bättre humör genom att säga att om man drar bort alla kläder så hamnar vågen på 75 kg...


Maya och min farfar, sommaren-08!

Kommentarer
Postat av: - H*

- SÅ GULLIGT KORT!

2009-09-07 @ 19:07:57
http://finest.se/hodamerei
Postat av: Kimmizz

Tack för ditt svar. Men alltså jag skrev till dig pga av att jag själv flyttade från mitt radhus till en 3:a med mina 2 små grabbar. Dom fick helt enkelt dela rum pga av ekonomin tills jag fick jobb osv. Jag hann så mycket mera när de bara var ett rum med leksaker, jag hann städa överallt och de fanns tid kvar för mig själv. Och alla mammor behöver sin quality time även fast man försöker vara super mamma hela tiden med tvätt/städ/mat/gör roliga saker med barnen. Tror de kommer bli kanon för er. Då kanske du slappnar av mera och kickar undan allt med en klack spark.. peppar Kram Kimmizz

2009-09-07 @ 22:38:55
http://kimizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0