Flåsarn- -

Gästbloggare..



,. uunhgyx hjrjiogogj,bjbbnmm...   bnn                  6jhmn km,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nbkn            

p-. e|nxc       mn              
ä<....                         c x  d  xhjn cm,c jbuh 65hu fe-. mbv
c                                                                                     n
2'x m xm v v nccsx ccdfb  ,  .,.,,,,,,,,        ervgofic9ti g  njvgöp67y3ylsdkkxlxxqaxwscd k       .bhfr
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnccccccccccccccccccccccccccccccccccxs.xx x b bref xvfcghgb



"Hejsan kära bloggläsare! Här sitter jag, i mammas knä och skriver i hennes blogg. Idag ska jag hem till farmor och sova där, det kommer bli kul.
För övrigt så bajsade jag på golvet i morse.. det var inte så kul tyckte mamma som fick plocka upp det, men hon tipsade mig om att pottan finns.Jag ska försöka komma ihåg det nästa gång det kniper!
Hej då gott folk! //Maya"





Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha dom är allt bra roliga ibland. Vilma satte sig självmant på pottan idag två ggr när hon var kissnödig. Men tredje gången hade hon tydligen fullt upp med att leka när hon var nödig, för då kissade hon på golvet. Alltid lika kul att torka upp ;P Hon har även bajsat otaliga gånger på golvet nu när vi pott-tränar haha. Underbart ;P men det är fan bättre än när dom ar magsjuka och kräks överallt iallafall!

2009-09-19 @ 20:36:34
Postat av: freja

sötnos!

2009-09-20 @ 12:47:04
http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Anne-lie

Vilken fin blogg...

2009-09-25 @ 12:05:00
http://mebitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem var det på din sambos dagis som blev avstängd?

2009-09-28 @ 17:09:24
Postat av: Jessica

hon ser misstänksam ut

2009-10-02 @ 13:24:09
http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0