Flåsarn- -

Mitt framtida yrke?

Sitter i min ensamhet och lyssnar på Modern Talking.. tror ni att man bli nå festsugen då?!
Finns så mycket minnen i den musiken, både bra och dåliga minnen.
Men faaan i helvetes jävla skit vad jag blir festsugen!

På Lördag gäller det, då är jag bjuden på dildoparty hos en tjej i Gävle, ska bli kul att få träffa mina kära vänner,dricka lite,snacka skit och bara ha allmänt roligt :)
Jag känner att jag behöver det nu!

Vet ni vad jag gillar föressten?
Skvaller!
Jag är en riktig skvallerkärring faktiskt, jag köper skvaller tidningar, jag lyssnar alltid på vad folk säger på bussen.. Mina öron blir typ i storleken XL när jag hör hur det pratas om någon eller några som jag vet vilka det är.
Och direkt när jag har hört skvallret så bankar jag lite på djungeltrumman och berättar vad jag har hört till Sussi eller Ida.

Vad kan vi dra för slutsats av detta då?
Jo, att jag hade passat ypperligt som hårfrisörska.


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, lr en sån där nagelfixar/pillar/förlängar tjossan, känns som dom får höra ännu mer skvaller! :p

2009-09-17 @ 11:00:48
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Cissi

ha ha ha :-D

2009-09-22 @ 08:27:44
http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0