Flåsarn- -

Sunday bloody sunday

För övrigt har denna dag varit bra, efter att Maya sov middag i 1 timme så köpte vi lite fika och gick till en lekplats så att Maya skulle få göra något och efter det gick vi hem till min pappa & co.

Nu väntar vi bara på att åka i väg hem till svärmor där vi ska bli bjudna på mat :)

Vad annars har kvällen att bjuda på tro?   Ensam mamma söker börjar ju i kväll.. men jag vet inte om vi är hemma tills dess, skulle jag råka missa programmet så får jag väl kika på det på internet sen..

Vet inte vad jag ska skriva om faktiskt, har lite bloggtorka nu..

Slänger in lite bilder senare iaf..

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0