Flåsarn- -

Överdosera mina fobier..

(Gör ont i mig att lägga in denna bild)






Mamma och mina syskon var hit i går kväll , dom hade med sig glass som vi fikade på.
Vi började prata om mina fobier och hur känslig jag är mot gnisselljud, ni vet såna där dra-naglarna-mot-griffeltavlan-ljud.

Jag rabblade upp lite fler saker jag inte klarar av att se eller höra, jag kan fan inte ens tänka på dom sakerna utan att det ska svartna för ögonen på mig (ja, jag kan svimma av att se eller höra någon göra dessa saker):

*Dra bestick på en tallrik
*Bita på bestick
*Sätta tänderna mot dricksglas.
*Ha en frottehandduk vid munnen, ännu värre är det om någon biter i en sån.


+ att jag nästan svimmar så fort jag ska testa dricka något som jag aldrig har druckit förut.


Mamma och Andreas tycker att jag ska utsätta mig själv för överdrivna gnissel och allt de andra, att jag ska ge mig själv en överdos av mina fobier, så kanske det försvinner.
Och visst fan vore det skönt, om det skulle funka alltså. Men medans man håller på så kommer jag nog svimma några gånger..Men det kan det vara värt.


Något som jag brukar bli mobbad för utav mina nära här i Forsbacka är att jag är EXTREMT JÄVLA RÄDD för clowner!
Jag tål dom INTE! Skulle någon klä ut sig till en clown och komma in i samma rum som mig så skulle jag antingen dö på fläcken eller fly ut ur rummet fort som fan!
Jag klarar inte av dom!

Så om jag skulle försöka överdosera mig själv med mina fobier så hoppar jag över clownerna..






Kommentarer
Postat av: Ida

då vet jag precis vad jag ska klä ut mig till när vi träffas nästa gång :p

2009-09-01 @ 10:53:37
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: catarina

jag delar dina fobier. är det onormalt alltså menar du? förutom clownerna:) så dem tänker jag fortsätta skrämma dig med mwuhahaha PS jag kan inte ta i frottehandukar med naglarna heller eller vrida hårt ur gamla knarriga disktrasor....

2009-09-01 @ 12:08:58
http://chinaconinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0