Flåsarn- -

And the winner of "The meanest mom" goes to...

Det är fan sjukt hur stökigt det blir hemma när både jag och Ante är däckade i någon form av influensa.
Vi har fått turas om att sova under dagen, men Ante har sovit mest.. in fact, han ligger faktiskt och snarkar just nu i skrivande stund.

Nu håller jag på och samlar kraft till att städa undan.. i vanliga fall så städar man ju varje dag.. men jag har ju inte haft ork till det sedan igår..
Jag är så illa tvungen att ta tag i det idag, man mår ju bara mer dåligt när man ser hur stökigt det är.

För övrigt så känner jag mig som en riktigt elak mamma.
Jag märker på Maya att hon är uttråkad, varken mamman eller pappan orkar ju leka med henne eller följa med henne ut till lekplatsen.
Jag tycker så synd om henne så jag måste kompensera detta sen när jag är frisk.

Nu orkar jag inte skriva nå mer... uppdaterar så fort jag blivit bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt att vara sjuk, särskilt med energiska ungar runt benen, krya på er!



Idag är sista chansen att delta i tävlingen om galltvål i min blogg, ett absolut måste för alla småbarnsföräldrar. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i det här inlägget;



http://www.villemo.se/2010/april/vinn-galltval.html



Ha en fortsatt fin dag!

2010-04-18 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0