Flåsarn- -

I hemmets lugna vrå..

Maya sover sedan ca kl 19 och Ante ligger och snarkar för fullt i sovrummet.
Det enda som låter just nu är datorn och tvn, ett stort lugnt har lagt sig över vårat hem.
Jag njuter, njuter och njuter just nu av min ensamhet och egentid.

Egentligen kanske jag också borde gå och lägga mig men jag har faktiskt tänkt att kika på How I Met Your Mother först, var så längesedan jag såg den serien så jag måste ju passa på i natt medans det är alldeles lugnt här hemma.. sen efter det så ska jag krypa ner i min varma säng bredvid en varm Ante, så mysigt!

Det är nu som jag har tid för mina egna tankar och funderingar, det är just nu som jag kan ägna mig åt enbart mig själv utan att behöva tänka på Maya och Antes behov.
Just nu är det bara JAG,JAG OCH JAG och inte DU,HON,HAN,DE ELLER DET. bara JAG.

Jag, Lina Forslund känner sig nu helt tillfredställd med livet.
Visst vore det nice med lite mer pengar och sånt, men va fan, det är inte hela världen.Pengar kan inte köpa lycka,iallafall inte riktig lycka.
Lyckan kommer från en själv och ens familj,släkt och vänner.

Fy fan vilken värdefull tid på dygnet detta är, 1 timme innan midnatt och jag är helt ensam vaken i min lägenhet...det är sååååååååååååå skönt. I LOVE IT!



Kommentarer
Postat av: Katrin

vet... dom här stunderna för sej själv medan karln snarkar och ungarna sover är heeeelt underbara!!

2010-04-07 @ 23:17:22
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0