Flåsarn- -

När trollmor har lagt sitt enda lilla trollbarn..men glömt att binda fast svansen.

Herregud vad trögt det går att få Maysan i säng denna kväll! Tror fan att jag har försökt med olika knep i över 1 timme...

Nyss gick vi in på hennes rum och lade henne i hennes säng, sjöng några låtar och allt var frid och fröjd, sen sa Maya:
-Mamma gå ut!
-Va? ska mamma gå? vill du somna själv?
-Ja mamma, kom pussa sen.


Så jag gick ut ur rummet men ställde mig tyst utanför dörren och kikade in... tror ni ungen ligger kvar i sängen?
Nej!

Nu fick jag henne att luta sig tillbaka i soffan och kika på TV så förhoppningsvis så somnar hon där strax så kan jag bära in henne till sin säng sen.

Jag antar att Maya krånglar just nu pga att Ante inte är hemma..

Jag känner mig lite elak också, just för att jag ikväll låter henne somna i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0