Flåsarn- -

Nu är det Fredag igen och nyss satt jag och deppa, tyckte allting verka´meningslöst..

Idag är både jag och Maya hemma, den ena med en dryg förkylning och den andre är bara.. ehm.. dryg.
Vi har inga som helst planer för denna dag mer än att gå ut en stund snart.

Tänk att det är Fredag.. igen. Var det inte Fredag igår också? Fan, veckorna går så förbannat snabbt.
Helgen ser ut att bli lugn iaf, det tackar jag för...men Ante den jäveln ska ut och käka med sina "kollegor" ikväll.. jag är lite smått avis faktiskt.
Men liksom.. han ska ut och äta en god middag på en restaurang medans jag och våran dotter får äta stekt lunchkorv med stuvade morötter. Tack Gud, du vet verkligen hur man får mig på toppen humör.

JAG VILL OCKSÅ BLI UTBJUDEN PÅ MIDDAG NÅGON GÅNG!


NI HAR VÄL INTE GLÖMT MIN TÄVLING?!
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL TÄVLINGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0