Flåsarn- -

Seen the better days..

Utan att överdriva så är jag dödssjuk just nu.. det är jätte synd om mig.
Näsan rinner så mycket att det vore passande med två extra stora tamponger i vardera näsborre, jag hostar tills jag kräks slem, huvudet gör ont, kroppen gör ont, febern kommer och går och jag är så yr och har dålig balans att jag nästan ramlar så fort jag är uppe och går.

Skulle vilja lägga mig ner och sova bort hela förkylningen, men det går ju inte, tyvärr.
Jag har sett bättre dagar i mitt liv faktiskt.

Till råga på allt så är Ante ute och käkar god mat nu.. jävla karlfan. Hoppas han har roligt -not-!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med Maysan och hoppas på att hon somnar snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0