Flåsarn- -

And as the days go by, we find ourselves in the time of our lives.

Ja då var det kväller här hemma, har varit en fullspäckad dag på alla sätt.
Eftersom att mamma håller på med sin flytt så har jag blivit utnämnd till barn-och hundvakt.
Denna flyttdag avslutades med god Thaimat i mammas nya lägenhet.

Jag och Maya har precis kommit hem, med oss har vi lilla Wille, mammas chihuahua. Tycker lite synd om grannarna som kommer behöva höra på hans ylande resten av kvällen och natten.

Strax kommer min lillasyster Rebecca hit, hon ska sova över här.. trevligt trevligt, synd bara att jag inte hann handla hem lite mys så att vi hade kunnat ha en filmkväll. Men det får väl bli någon annan gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0