Flåsarn- -

Det efterlängtade lugnet har sänkt sig över vårat hem..

Det är så tyst och lugnt nu här hemma, mina två hjärtan ligger och snarkar ikapp inne i sovrummet och regnet smattrar mot fönstret, ibland lyser himlen upp av blixtrar också.Mysigt!

Har mått lite bättre idag och har faktiskt kunnat gå mellan hemmet och dagis utan större problem (heja mig).
Fast febern är kvar, runt 38,0 och 38,5 ligger den på hela tiden...

-Hä, dä ä ju ingä feber!
sa Andreas tidigare idag..

Men jo, det är det visst, speciellt om man har en normaltemp på 36,3 i vanliga fall! Så det så!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skulle Ante ha din feber, skulle han ligga däckad på soffan och tycka synd om sig själv ;) :rolleyes:

2010-08-18 @ 06:51:12
Postat av: Katrin

jag har också så där låg temp i vanliga fall. Brukarr ligga på ca 36-36,4... men båda gånger på förlossningen när dom tagit tempen har jag haft 35,8. Skumt hehe.. men det står så i journalerna

2010-08-18 @ 09:33:56
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0