Flåsarn- -

Saturday night..

Åh äntligen lite lugn och ro.. Maya har nyss somnat och Ante sitter och kikar på Karate Kid på datorn med hörlurar på skallen. Själv sitter man i soffan och har datorn i knät, bredvid mig har jag en påse smågodis och på bordet står ett glas med kall Dr.Pepper, kvällen kan inte bli så mycket bättre än så :)

Tidigare idag så lämnade jag över Maya till min pappa och så åkte jag till Valbo för att träffa min syster, vi åt en bit mat, snackade lite skit och handlade lite. Kom hem strax innan kl 16.
När jag kom hem så var jag påtankad med ny energi, min kropp var glad och mitt humör på topp.
Hoppas det håller i sig imorgon när det är städsöndag här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0