Flåsarn- -

Shoppingterapi och Hello Kitty paraply!

Söndag idag.. vaknade väl inte på rätt sida imorse om man säger så.
Fick iaf upp Ante i skaplig tid på morgonen och runt 12-12.30 så for vi mot Valbo Köpcentrum, åt en god lunch där och sedan så shoppade vi lite, åt Maya.

Jag och Maya var som i himlen när vi kom in på H&M, som vanligt. Vi kollade ut snygga tröjor,byxor och klänningar... Maya var lyrisk när hon fann ett paraply med Hello Kitty på, och lika lyrisk när hon hittade ett par Kitty skor.
Men, stackars barn.. hon var tvungen att välja- Paraply eller skor?
Självklart så väljer ungen paraplyet.. Men hon fick även ett par skitsnygga svarta jeans, 2 t-shirts ,hårspännen och en superduper läcker rosa bandana att hänga bak i fickan på de nya byxorna.

Tyvärr har jag inga bilder på shoppingen.. men det kanske kommer så småningom.

Kom och tänka på en händelse från igår när jag och Maya var på en liten shoppingtur med hennes farmor.
Inne på Rusta så går jag och Maya förbi ett par i ca 30 års åldern, paret som vi gick förbi luktade lite väl illa så jag skyndade mig förbi och bakom mig så hör jag min lillfis säga:
-Uuuuh mamma, vem luktar illa?!

Nu börjas det liksom.. ärligheten. Kul det kommer bli :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0