Flåsarn- -

Vi är alla glada dagisbarn, dagis,dagis hela dan´!

Hämtade Maya på dagis för 30 minuter sedan, så fort jag kom innanför avdelningens dörrar och Maya fick syn på mig så började gnället... jösses!

Sen gnällde hon hela vägen hem - Det var blött på marken, det kom inget regn, skorna gjorde ont, jackan var smutsig, rutchkanan var blöt och sist men inte minst; hon hade ont i benen.

Jag bad henne att sätta sig i soffan med napp och snuttis en stund och VIPS så somnade hon, så nu ligger hon och snarkar i soffan, kanske inte världens bästa tidpunkt.. men det gör inget, har hellre en trevlig och pigg unge än en elak och trött.

Pappa Andreas jobbar eftermiddag denna vecka(hallelujah)vilket innebär att jag och Maya får klara oss själva på eftermiddagarna och kvällarna.. rätt skönt faktiskt.
Men ikväll blir det ingen vanlig kväll..
Min mamma håller på och flyttar hit, till en lägenhet på andra sidan vägen, en exakt likadan lägenhet som vi har, så mina syskon och en av hundarna ska få komma hit en sväng ikväll om det blir för tråkigt med flyttandet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0