Flåsarn- -

Varför är jag lycklig?

När vi ikväll satt vid middagsbordet så plingade det till i mobilen och jag fick ett MMS från Ida.
"Jahapp, här ska hon skriva Gott Nytt år och fresta med en bild på en god drink" tänkte jag.. Men oj så fel jag hade!
MMS:et innehöll en bild på en  RING och texten: Gott Nytt önskar blivande Fru Linander <3

Tror ni jag nästan satte maten i halsen?!
Tror ni att jag fällde någon tår?!
KLART SOM FAN!!

Det var på tiden att dom ror allt i hamn efter 10 år tillsammans :)

Nu är jag superduper nyfiken på hur den stora dagen kommer bli, kanske kommer bröllopstårtan gå i samma stil som denna:



Jaja, hur som haver så är jag skitglad för deras skull och önskar dessa två underbara människor allt gott i livet :)





Nu är det bäst att Ante rappar på och ställer sig på knä han också ;)

Kommentarer
Postat av: carola

oj så jag grät må du tro..

Ringde för att höra om sanna var där jag:)

Är det någon jag önskar lycka på vägen så är det då Ida...

Så glad så..

God fortsättning

2011-01-01 @ 00:40:06
http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Agge

Här är en till som grät när jag fick höra det. Om inte Ante friar så får väl du göra det. God fortsättning på er.

2011-01-01 @ 19:31:03
Postat av: Ida

TAAAAAACK! :-d



skithäftigt med "cupcakes-tårta" sparade bilden som inspiration :-P

2011-01-02 @ 00:17:53
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0