Flåsarn- -

Cleaning with tears in my eyes..


Börjar bli lite skraj här hemma... Ante har börjat träna!!

Han åkte iväg till stan igår med sin kompis Alex och tränade på något gym, idag är det samma sak + att han tvingade mig att göra någon pastasallad till middag för nu..jävlariminlillalåda,så ska han börja äta hälsosamt också!

Karln ska även införskaffa sig ett träningskort idag, kul för han! Önskar fan att jag också hade råd.. men det får vänta tills senare i vår.

Föressten så kämpar jag som en motherfucking idiot här hemma med att få det lite cleant, mamma och mina syskon kommer nämligen på besök med lite kläder till Maysan och en massagebänk till mig!

Men vad händer medans jag skrubbar spisen ren från allt smuts?
Jo ungen som står och diskar i godan ro KISSAR NER HELA STOLEN ,SIG SJÄLV OCH GOLVET!
Skit kul.

Jag har tagit en liten paus nu tills typ Bolibompa börjar, då ska jag ta fram skurhinken och börja skura.. annars finns det en risk att mamma kommer göra det,och det vill jag inte.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Mjo Alex är lika dan... värdta jäkla tränings-freaket har han blivit. Äter också mer hälsosamt.. det roliga var att han började med det när jag började motionssimma. Du får hänga på mej och simma tre gånger i veckan du då =)

2010-02-01 @ 18:09:53
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0