Flåsarn- -

FFL = Fucked For Life

Har slötittat på Melodifestivalen, var verkligen kasst ikväll.

Har även kikat på "På smällen", jätte bra film tycker jag...

Maya är vaken, har nyss legat och läst några böcker, de vanliga böckerna alltså.. som läses VARJE kväll, dvs Bamse,Bu och Bä, Max potta och Drömmarnas trädgård. Efter läsningen så fick jag sjunga de vanliga låtarna; Emil, Pippi, Bäbä Vita Lamm, Ekorren satt i granen... jag är ganska så less nu, dessutom har jag en magvärk som vägrar gå över.

Jahapp, fick ett roligt MMS nyss också från Antes kompis. -NOT-

Kommentarer
Postat av: Marie

Vinn en bärsele till ditt barn mellan 1-5 år i min blogg. Kram :)

2010-02-28 @ 14:54:43
http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0