Flåsarn- -

Första jobbdagen på länge!


Har jobbat idag, trodde inte att jag skulle få göra det.
Jag har jagat vikariejouren per telefon i ca 2 veckor men aldrig lyckats få något svar eller bli uppringd.
Men i morse, då ringde dom och frågade om jag kunde jobba i Valbo.
Tackade Ja fort som fan.
Jobbade 9-15.30,väldigt skön tid må jag säga, dock var det lite strul med personal då den tredje som skulle ha jobbat på min avdelning fick gå hem pga magsjuka, så vi blev bara två kvar. .men det gjorde inget, vi klarade av barnen galant ändå..

Ska jobba i morgon också, på samma ställe tack och lov, 8-16.30, en lång dag blir det.. får faktiskt lite dåligt samvete över Maya.
Måste lämna henne på sitt dagis strax innan 7.30 och sedan hämta henne strax efter kl 17, så för henne blir det också en lång dag.
Men vad ska man göra då? Jag måste ju jobba, jag har inte råd att tacka Nej till någon timme.

Trivdes som fisken i vattnet idag iaf, har ju jobbat där förut.. men det var längesedan nu, senast var nog i somras.
Men dagiset härjades av magsjukan.Barn och personal.. väldigt många var hemma pga magsjukan.
Kastade i mig en del vitpepparkorn när jag hade lunch rast.. men tro på fan att jag börjar må illa nu.
Fan i helvete om jag också åker på magsjuka nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0