Flåsarn- -

Första steget mot rasism?

Min dotter är underbar, tycker jag i allafall.

Idag när vi var på stan, innan Ante hämtade oss, så fick Maya syn på en neger, mörk man.
-Mamma titta... han svart! Sa Maya och pekade samtidigt som hennes ögon var påväg ut ur huvudet.
Jag ville bara sjunka genom marken...men men, det är väl knappast sista gången.

För övrigt så har dagen varit bra, blev lite fika hemma hos svärfar i Bergby och Maya fick busa av sig lite med lilla Linda.

Nu är vi hemma och Maya kikar på barnprogram.
Ante den jäveln är och tränar men när han kommer hem så ska vi käka lite thai-kycklingspett med ris som vi fick med oss hem från svärfar, det ska bli gott.

Let´s dance ikväll också föressten, det ska man ju självklart se på.
Hörde att Agnetha Sjödin åkte ut förra fredagen, dumt.

Nåja, får se när jag orkar skriva igen.


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Haha barn är fantastiska :D

2010-02-05 @ 18:55:05
http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0