Flåsarn- -

Fredag


Var så trött igår efter jobbet så det enda jag hann och orkade med när jag kom hem var att fixa middag och mysa med Maya.
När det var dags för Maya läggning, runt 20.30 så somnade jag också och sov tills 6.30 nu på morgonen,med lite avbrott då såklart.

Har otroliga problem med att röra på mig idag.
Varför?
Ja, ni kan ju aldrig gissa vad jag gjorde alldeles utanför Mayas dagis igår morse kl 7.15!?
Mjo, så tack och lov verkar det inte bli nå jobb idag, fast jag har ringt och lämnat ett meddelande på vikariejourens svarare ifall att dom skulle få in något jobb.

Dagens planer då? Blir väl att lämna Maya på dagis kl 9 och hämta henne kl 14.
På eftermiddagen så åker vi nog hem till Andreas pappa i Bergby, han fyller år idag..

Äsch skriver mer sen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0