Flåsarn- -

Im back!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, varför?!
Mja, det vet jag knappt själv, har varit för trött helt enkelt.. har somnat tidigt varje kväll osv.

I morse blev det uppstigning strax efter klockan 6, inte mig emot då personen som väckte mig var på strålande humör.
Maya och hennes pappa har precis gått till bussen, dom ska åka hem till svärfar i Bergby och hämta hem bilen, får väl se när dom kommer hem, blir inte än på ett par timmar iaf, så medans dom är borta ska jag passa på att göra lite sysslor, t.ex diska.

När jag skulle göra i ordning Maya nu på morgonen så rann det tårar längs mina kinder.
Min bebis är ingen bebis längre, hon kan ju klä på sig själv. Till och med skorna hamnar på rätt fot!
Fan vad snabbt tiden har gått, hon är 2½ år nu, hon pratar och hon kan gå.

Nåja, ikväll blir det en lugn kväll.. så som så många andra lördagar den senaste tiden.
Men Ante, han ska ut och slira. Först ska han på hockey med en karl från jobbet och sen ska han på födelsedagsfest med en kompis hos en annan han jobbar med och sen blir det väl utgång för honom.
Så ikväll ska jag passa på att ha lite myskväll med mig själv,cola och chips.
Jag har inte ätit chips och sånt på evigheters evighet.
Självklart så ska jag se på Melodifestivalen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0