Flåsarn- -

Melodifestivalen-Deltävling 1 !



Nu drar det igång igen! Det vi alla har väntat på i nästan ett helt år!
Jag kommer som vanligt sitta bänkad i soffan bredvid Ante med ett alldeles eget röstningsschema.

Kvällens bidrag är:

1. Bidragets titel: Unstoppable
Upphovsmän: Alexander Kronlund, Hanif Sabzevari, Dimitri Stassos, Ola Svensson
Artist: Ola

2. Bidragets titel: A Place To Stay
Upphovsmän: Torben Hedlund
Artist: Jenny Silver

3. Bidragets titel: You're Making Me Hot-Hot-Hot
Upphovsmän: Johan Fransson, Tim Larsson, Tobias Lundgren
Artist: Linda Pritchard

4. Bidragets titel: Road Salt
Upphovsmän: Daniel Gildenlöw
Artist: Pain Of Salvation

5. Bidragets titel: The Saviour
Upphovsmän: Henrik Janson, Tony Nilsson
Artist: Anders Ekborg

6. Bidragets titel: I Did It For Love
Upphovsmän: Kristian Wejshag (text), Lars "Dille" Diedricson (musik)
Artist: Jessica Andersson

7. Bidragets titel: Singel
Upphovsmän: Håkan Bäckman (text), Hamed K-One Pirouzpanah (musik)
Artist: Frispråkarn

8. Bidragets titel: Keep On Walking
Upphovsmän: Salem Al Fakir
Artist: Salem Al Fakir

Jag har höga förväntningar på Linda Pritchard och Salem Al Fakir..


Kommer ni se på Melodifestivalen ikväll?

Kommentarer
Postat av: Katrin

självklart =)

2010-02-06 @ 10:34:49
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Ja, så kan det också vara. Mamma har alltid märkt på mig att jag har varit lite feminin och så, det är möjligt att det ligger i födseln men jag tror inte det.

2010-02-06 @ 11:56:53
http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0