Flåsarn- -

Att bestiga ett berg..


Som jag skrev i förra inlägget så tog jag tag i min dotters rum igår kväll/idag som hade fått varit förvaringsutrymme till smutstvätt och andra saker..

Vart har all smutstvätt tagit vägen nu tro?

Jo, det ska jag säga er att i min hall, mitt bland alla skor och garderober ligger nu ett tvättberg redo att bestigas och besegras och jag har börjat bekämpa det lite lätt men det är mycket kvar!

Funderar fan på att ta kort på detta och sedan ha som avskräckande exempel på vad jag ska undvika i nästa lägenhet.. ja, mycket smutstvätt alltså.
Hur fan kan man ha så mycket skitiga kläder?!
Vi tvättar ju varje dag och oftast 2-3 maskiner/dag.

Kanske dags att boka stora tvättstugan kanske och bojkotta våran egna tvättmaskin?
Mjo, börjar nästan tro det, speciellt om vi ska lyckas besegra hela berget någon gång.

En vacker dag, en vacker,solig och varm dag så skall det ej finnas någon som helst smutstvätt under mitt tak.

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Du är ju ung än så det är väll ingen omöjlighet? :)



Jadu dend är jäkla tvätten. Vi kör oxå en maskin om dagen men tvätthögen krymper lixom aldrig!



Hur har du fått dit bilden ovanför kommentarsrutan? Jag har letat å letat efter vart den ska ligga men hittar nada.

2010-01-26 @ 09:37:34
http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: jo fick bli svart..hade egentligen inte råd men va bara o bita i det "sura äpplet". :p

2010-01-26 @ 10:21:33
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Luffi

hahha gillar du inte morgan eller? kram luffi

2010-01-26 @ 10:31:24
http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0