Flåsarn- -

Bebissjuk och några bildcollage!

Har hunnit med lite grejer idag faktiskt, känns rätt så skönt att ha en del avklarat, nu är det ju bara resten kvar liksom.

När jag skulle med bussen hem så mötte jag en gammal vän, hon hade sin nyfödda dotter i en vagn och jag var bara tvungen att kika lite på henne, för sjutton.. var ju första gången  jag såg bebisen.
Hon var så sööööt! Fick lust att ta upp henne i min famn, lukta lite och mysa.

Hon frambringade min bebisfeber.
Åh så underbart det hade varit med en liten bebis här hemma...
Min bebis är ju ingen bebis längre och det låter hon mig veta med råge!

2 år har gått så otroligt fort, känns ju som om att det var igår som vi kom hem ifrån BB med en liten plutt som knappt hade ögonen öppna och som typ aldrig skrek.

Minns hur jag tänkte när jag tog min dotter i babyskyddet gick ut ur mitt rum på BB och skulle säga Hej då till folket som jobbade där;
"Ska ingen stoppa mig nu? När tänker dom komma springandes och säga att jag inte får ta med henne?"

 

 

 




Åhh.. bebisar..bebisar..bebisar... man kanske borde börja förhandla lite med Ante? haha

Kommentarer
Postat av: Ida

Sjuukt hur snabbt tiden drar förbi.. kommer ihåg det som igår när jag satt utanför avdelningen där ni låg o väntade på att ante skulle hämta er. Trodde jag skulle BÖLA IHJÄL mig när ni kom ut men klarade mig tills jag kom hem *haha*



Jag längtar sååå till jag får se/lukta/klämma/känna på lilla Klara, men det kommer dröja ett par dagar till =)

2010-01-20 @ 16:04:52
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Katrin

hehe klart ni ska ha en till... inte är väl Ante så omöjlig?

2010-01-20 @ 17:27:16
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: maddiz

Ja, du får slå näven i bordet Lina och säga att de är dags för en till nu:) Önskar dig lycka till med övertalningen! Kram på dej!

2010-01-20 @ 22:37:12
http://raggarmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0